Logistika, E-commerce, Marketing

Logistika Skinners: Ultrakompaktní obuv odesíláme už od roku 2016

Tomáš Kohút
Tomáš Kohút
Autor článku
01/04/2021
Logistika Skinners: Ultrakompaktní obuv odesíláme už od roku 2016

Logistika od A do Z a partnerství založené na otevřené komunikaci. Tak lze ve zkratce definovat náš vztah se značkou Skinners, který trvá již od roku 2016. B2B i B2C logistika, kompletace produktu, kontrola kvality zboží z výroby, doručení do 90+ zemí světa, 10.000+ odesílaných ponožkobot měsíčně… Toto je ve zkratce náš příběh o spolupráci s klientem, který byl u nás mezi prvními a dodnes využívá našich služeb.

Seznamte se detailně o naší společné historii, jak jsme vyrostli a přečtěte si klientova doporučení pro spolupráci s fulfillmentovým odborníkem. Případovou studii jsme pro vás, stejně jako v případě nanoSPACE, připravili ve dvou variantách. Infografickou i textovou verzi si můžete stáhnout zde:

O Skinners

Jedna obuv. Nekonečno možností. Tak lze ve zkratce definovat produkt firmy Skinners. Díky patentované technologii a designu nabízí kombinaci svobody a pohodlí ponožek se základní ochranou obuvi. Za zrodem nápadu stojí Michaela Matějková a Petr Procházka z Brna. Ryze český projekt úspěšně odstartoval v roce 2016 na americkém crowdfundingovém portále Kickstarter, v minulosti vyhrál řadu ocenění včetně Red Dot Design, A’ Design nebo Good Design. Aktuálně společnost zaměstnává 12 kmenových zaměstnanců, přičemž svou výrobu a logistiku outsourcuje. O „ponožkobotách“ v nedávné době napsal např. Forbes, CzechCrunch, Lidovky.cz, E15 nebo MediaGuru.